spørgsmålet er så bredt dingo .. at man snart ikke ved, hvor man skal starte .. kunne svare lige så bredt: alt .. ss
jeg aldrig selv haft en i hånden .. men tror der findes rigtig mange lærebøger om aktier .. på alle niveauer ..
ja okay måske vil du fortælle bare 2-3 tre ting ?
hvis jeg kan .. men er IKKE en af de erfarne ..
spørg løs .. eller kan det jo være der dukker assistance op .. ss
dingo, er det stadig "kun" fiktive penge i trader-porten du
handler med?
se .. der kommer leo allerede .. han ved MEGET mere om ... nåhh .. jaa .. han har vist haft en RIGti
dingo, du skal ikke lade dig narre af anmik - hun er lige så kompetent til at have en mening som alle andre
Ja det havde jeg på fornemmelsen ( :
siger du jeg "snakker" for meget Stbr .. ss .. nej tak skal du ha´ .. det var sødt
dingo, det glæder mig egentlig at se du er så klog at du nøjes med de fiktive penge her i starten
mit talent er hurtigt at skøjte gennem MANGE informationsbidder .. jeg er analytisk og genkender hurtigt mønstre og strukturer .. andre er s
anmik, der var intet af det du lagde i min mund der kom derfra
super til TA .. teknisk analyse .. nogen til FA .. .. til regnskabsanalyser .. har specialviden om Kina .. østen .. "cykler" osv osv ..
Ja jeg er altså kun 23 og fattig nok i forvejen : p
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind