Aktiesnakken — November 2010
-
av nohope...men ok sådan er jo vilkårene for os der handler ....
-
havde dog ikke set den komme med h+h....så det irriterer mig lidt, specielt fordi jeg var til møde hele dagen
-
jeg taber aldrig med samme sind. Men nu er mit sind også meget blondt i udgangspunktet
-
der var lidt turnaround over regnskabet....så et kvartal mere af en lidt bedre skuffe og så kører de....men spørgsmålet er om banken vil vær
-
være med
-
lidt aftenunderholdning http://www.youtube.com/watch?v=ZDRf9sIjyyo&feature=watch_response
-
problemet for dem er at de nok ikke får hjælp af de europæiske konjunkturer
-
Den frie pengestrøm for 2011 forventes at blive positiv. Også værd at bemærke nu vi snakker bankens holdning.
-
Hvis jeg skulle sætte penge på en turnaround, vil jeg godt være i en branche der har muligheden for det....IT f.eks

-
ja Coller, det er vigtigt
-
ja det kan man vist godt sige.... men et enkelt vellykket trade er nok til at man kan holde humøret højt.
-
selvom det på ingen måde kan opveje ges, men sådan er vi mennesker jo så irrationelle.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind