Aktiesnakken — Oktober 2010
-
jeg synes det også er ret tendentiøst at sige at selskabet jubler....jeg mindes en flaske champagne for cd4
-
det plejer ikke at være godt når man 2 gange IKKE når sit primære endpoint
-
nej, men det var der jo heller ingen der havde troet de gjorde med dette studie
-
neurosearch er ihvertfald ikke billig med udsigt til flere studier
-
så mon ikke der var nogen der havde håbet på et lyspunkt her.
-
men hvis de ikke har nåede signifikans med korrektion for CAG er det virkelig noget lort
-
nåh..Det trækker så lidt ud på tiden og hvad så??Neuro er heller ikke dyr,med tanke på at de kommer overhale Gen...;-)
-
Høflighed er en dyd
http://www.youtube.com/watch?v=7pWqt3vJvns&feature=topvideos -
Undkyld AKA nu sgde jeg det fy-ord
i-gen -
alt i orden fiske

-
Hvad nu hvis mMS er signifikant med korrosion for CAG, så er resultaterne vel ikke så dårlige?
-
AKA@
Men du har ret
vi skal nok se en ordentlig nedtur nu ,så det bliver nok en lille opkøbsomgang.....jeg bliver lang ....nu -
laerling,se debatten!Jeg mener overhovedet ikke resultaterne er dårlige,de var helt som forventet!
-
man kunne vel ikke forvente at nå primære effektmål i et kortere studie, når de ikke blev nået i MermaiHD-studiet
-
Jo,som Troldmanden påpegede var der en meget lille chance,da kontrollerne lå anderledes og det kunde påvirke placebo gr.
-
tak, er ved at læse nogle timer tilbage på chatten;)
-
Nu blev det ikke sådan og det dårlige er at det nu bliver en svær forhandling når primær endpoint ikke er nået
-
Håber der er nogle stærke interesseorganisationer i US;)
-
lige nu er det Huntexil der får kursen ned, og Tesofensine inden så længe, gad vide hvilken kurs vi ender i
-
Tror nu nok den hastigt dykker i panik i morgen så en bund i 65 for siden at lyfte lidt igen,efter nogle dage ser vi nok en
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind