Aktiesnakken — Oktober 2010
-
har de ringet til dig idag colombuss?
-
Tja, SL på Short's fungere vel på samme måde som Longs, men kast et blik på mæglerstats, her kan i finde et hint
-
der kan så være en sammenhæng mellem chjorts teori og dette?
-
chj - har du set nogle stats på hvor store shorts, der ligger og hvor de er?
-
jeg har lidt løse penge jeg vil godt løfte lidt imorgen
-
JV, jeg har en rimelig god ide, men de- altså shorterne- giver sig jo nok ikke uden kamp ;0)
-
jeg stiller mig gerne ned foran kreditfissen i bar røv og råber hund har nøgne ører
-
Hold et vågent øje på ABG bl.a.
-
men omvendt, hvis de store tradere ved at der er nogle shorts, der er ved at brænde, så er de ikke bange for at give en benzin-olfert
-
det giver god mening hvis de så prøver at løfte større positioner som colombuss af undefor markedet
-
I skal se på chart og holde øje med den stigende support linje. Det vil være den man vil forsøge at bryde- (Shorts)
-
Det kan så udløse SL på longs
-
så de ringede til dig for at sælge det over markedet?
-
De tunge drenge føler pt. hinanden lidt på tænderne. Derfor den ekstreme lave volumen det sidste stykke tid
-
de tunge drenge føler ingenting p.t. der er nul volume
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind