Aktiesnakken — Oktober 2010
-
du kan ikke finde et parameter hvor Genmab ikke skulle være mindst 4 gange det værd som neurosearch.
-
Så cost
of shampoo sol, hunde hyl og nederlags fiasko = 75% -
nederlags champagne sorry
-
nope. De er ude af den aktie, og kan ikke få nogen af deres kunder til at købe den. Du har en omsætning på 1,2 mill om dagen nu!
-
It´s a dead duck i den professionelle verden
-
Ingen og jeg mener INGEN køber sig ind i en shampoo sol i 2020
-
Proinvestor som har et budget på røv og nøgler, gennemfører mere professionelle præsentationer
-
Jan er da min mand!
-
Jeg er da kisteglad for Jan og David. Jeg har da også på GF rost den kliniske udvikling og David specifikt
-
Det er IR jeg skyder på. Det er deres kommunikation. Og den er vigtig når man skal vende en skude
-
og jeg er da 100% enig at forretningen nu kører uden risiko for emission og andet investorskadelig virksomhed
-
IR er bare noget man skal kunne. Ellers må man faneme finde nogen der kan. Men Jan skal da ha at den sidste præsentation var god
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind