Aktiesnakken — Oktober 2010
-
max -
er der kommet en meddelelse om at de sælger? -
udnytter de ikke blot deres warrants til at købe aktier? de har vel ikke solgt?
-
mon ikke der kommer et ordentligt skrub til pandora når goldman stopper med deres enorme opkøb?
-
-
ja - han har klaret det meget godt, ham Enevoldsen.
-
hvis jeg var ham, ville jeg nok også cashe ind. Så vidt jeg forstår, er han ikke længere ceo for biksen
-
men der er ikke noget usædvanligt ved at de oprindelige ejere sælger ud ved sådan en emission. der er faktisk kun tale om ca 3% af aktierne!
-
men du har helt ret. Det må simplethen være en boble
-
Også den øvrige ledelse har solgt ud af deres aktiebeholdning i Pandora i forbindelse med noteringen.
Adm. koncerndirektør Mikkel Vendelin Olesen har solgt aktier for 34,4 mio. kr., økonomidirektør Henrik Holmark har solgt for 27,5 mio. kr., mens ko
-
mens koncernudviklingsdirektør Thomas Ryge Mikkelsen har solgt for 20,6 mio. kr.
Derudover har størstedelen af bestyrelsesmedlemmer i Pandora også sendt en række Pandora-aktier i markedet. Blandt andet har Christian Frigast solgt aktier for 10,2 mio.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind