Aktiesnakken — Oktober 2010
-
@anmik. Jeg håber du sætter pris på at jeg gør hvad jeg kan. Og at vi trods alt er betydeligt mere lødige end samtlige andre debatsites i
-
hele danmark på tværs af alle kategorier.
-
Og jeg ser ikke systematisk sexisme herinde, men jeg er måske blind.
-
Men ei har eksisteret omtrent siden 1997, de har 13 år på bagen, PI har 2-3...
-
På EI står der fortsat: "
... er et 100% uafhængigt internetmedie.." -
100% uafhængig hvor?
-
Nej anmik, men det er selvfølgelig dybt beklageligt hvis du eller andre føler jer stødt, men der skal også være plads til et vist frisprog.
-
Men det kan godt være at jeg vil være lidt mere obs på det. Det vigtigste for PI er at vi fastholder humoren, men kender stregerne...
-
Ja den var lidt ond. For jeg sætter nok grænsen betydeligt hårdere på racismen vinklen end på sexisme vinklen. Det vil jeg godt indrømme
-
Jeg tror tonen i chatten er båret af, at det er en mandekultur herinde.
-
Jeg vil gerne have alle føler sig godt tilpas herinde, og vi forsøger at dele sorger og glæder sammen. Ingen skal mobbes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind