Aktiesnakken — Oktober 2010
-
nej det har du ret i deltaflyer
-
Jeg følger denne chat og bliver ofte klogere ved at følge jeres samtaler.
-
men jeg synes generelt vi "gamle" svarer på meget herinde...der bliver delt godt ud...er min oplevelse
-
men vi er blevet så mange nu, at vi nok må være bedre til at integrere de nye med de gamle. Uden at vi mister chatten power....
-
Jeg har altid fået gode svar når jeg har spurgt om noget.
-
det her er forummet for spørgsmålet http://www.proinvestor.com/index.php?p=debat&orderby=&threads=&theme=5
-
der skal være plads til alle på PI.
-
smid det i debatten og så får du både svar og vi kan beholde det for eftertiden måske som et leksikon
-
spørgsmål er kun godt. Men det behøver jo ikke nødvendigvis være i chatten man skal spørge og have svar ? Hvorfor ikke bruge debatten hvor
-
vi kan tagge svarene sådan at man kan søge efter det via search?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind