Aktiesnakken — Oktober 2010
-
Jeg mener eksempelvis at der er en ret god chance for at de får US patent, inden Q3, -mener de også det, kan det være et led i eventuelle f
-
forhandlinger, så er det ikke 10mil upfront, så er det 50
-
men er de selv sikre på US, og hvis de får det, så har de Abbott og Alere i deres hule hånd, og de vil være nødsaget til at trække
-
indsigelserne i EU tilbage, hvis de vil ha en bid af kagen
-
jeg har 3 spørgsmål til Thea,- 1. har du ngoet vi kan regne på, 2 har du noget vi kan regne på og 3. har du noget vi kan regne på
-
det er næsten logisk at der sker noget meget snart, hun ved udemærket at det er make or brake
-
og de der køber i øjeblikket, kunne for længe siden indkalde til xgf, og jeg kender Stengaards holdning
-
Blackstar siger Sydbank har købt 7 millioner aktier siden August, det er knap 17%
-
har jeg regnet forkert
-
hvad siger de tal
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind