Aktiesnakken — Oktober 2010
-
det dong foretager sig med vores skattepenge, hvoraf en del kommer fra vestas, er så psykopat dumt
-
jeg havde en short fra igår
-
ganske lille, men næsten trist under disse forudsætninger
-
så vidt jeg husker, så var det da en temmelig voldsom ordre Siemens fik fra dong sidst, til at brække sig over...
-
yes....
-
og jeg kan love dig at den slags IKKE sker i US
-
well - de er jo nok begejstrede i Brande
-
egentligt bekymrende at der ER sket, når man overvejer begrebet sund fornuft
-
Det gør mig ufatteligt træt hvordan vi behandler vores erhvervsliv herhjemme. ufatteligt
-
i USA kalder de det for generationstyveri
-
ja... sidder og har lyst til at lave en rom toddy, og gå i seng..
-
og de vil have ret
-
jep - fremtidens kpi hedder BESKÆFTIGELSE - og det er ikke offentlige jobs, der tæller
-
de 2200 dansker der mister deres arbejde idag, betaler den skat der går til at rejse Siemens vindmøller af den danske stat....mmmm
-
KPI'en for offentlig administration hedder faldende enhedsomkostninger - noget, der aldrig tidligere er set
-
enig varnæs...de er begyndt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind