Aktiesnakken — Oktober 2010
-
Jeg siger jo ikke man skal holde hvis casen ændrer sig fuldstændigt. Og jeg mener da også man skal hente sine gevinster, men multifrekvent
-
trading er ikke for private
-
Det helt umiddelbare problem for private investorer er at de tage deres gevinst for tidligt og deres tab for sent...
-
jeg vil hellere købe gen end sælge gen mens salget folder sig ud...så jeg vil være mere på købssiden end salgssiden i de næste 8 kvartaler
-
den "filosofi" har jeg fulgt hele vejen op og hele vejen ned, selvom jeg har tradet den undervejs også
-
kursen er ikke det samme, casen er faktisk bedre nu end i 400, fordi ingen regnede med MS eller RA i 400
-
Makroen er ikke den samme....
-
hvis salget folder sig ud kommer genmab i 400 igen....
-
men jeg siger ikke dermed at jeg har gjort det rigtige i genmab. Der var nogen ting jeg burde have gjort anderledes
-
men det er sådan set ikke det vores diskussion handler om.
-
GSK købte 10% i 456
-
du kan se min tråd om buffet, den beskriver egentligt meget godt mine overvejelser på en ærlig facon
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind