Aktiesnakken — Oktober 2010
-
ja det er også en kobling, som jeg iøvrigt ikke kan tro går på genmab....for jeg er også megalang og har vist ikke skiftet holdning i 7 år
-
revisorens indlæg skal man bestemt ikke kimse ad. I hvert fald i mine øjne er han højt respekteret.
-
at man så ikke altid kan være 100% enig i alt...eller der lige er røget en finke ad panden.... det skal man da ikke tage så tungt.
-
han har mig bekendt aldrig brugt chatten.... måske en gang "hej" elelr den slags, men ellers ikke.
-
nej jeg er enig med coller....og colombuss det er jo en løbende dialog vi har herinde omkring visse aktier der stjæler rampelyset fra de
-
andre mere kedelige fundamentale aktier
-
jeg synes da ikke det er så slemt... revisoren har siddet og betragtet og kommer sin holdning....
-
og der kan da ikke være tvivl om vi da godt nok i fællesskab fik hypet de salgstal op til at være det helt store...
-
de skuffede fælt... men aktien rørte sig næsten ikke.... det er jo lidt tankevækkende for os.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind