takeda kunne være en aftager, ligesom merch og bristol myers
forventer ikke svar: det er rent polemisk .. men hvis det er så indlysende med gen .. hvorfor stagnere vi så i 73.5 med en stigning på under
3 procent .. vi har set ting blive kørt op til regnskab etc 1000 x før .. der er stadig oceaner at tid til torsdag .. såhh
de store tager ligesom ikke rigtigt fat endnu....så de afventer nok også torsdag før de vil pushe casen til deres kunder er mit gæt
har læst alle jeres argumenter .. også dem i "sejler" rundt i .. .. men jeg er faktisk blevet en anelse mere usikker ..
ser det an til i morgen .. .. i dagslys
no problem, det er hver mand for sig selv og kvinderne må også klare sig selv
Genmab er jo ikke bare steget 3% i dag. Det er kun få dage siden genmab var i 62
klart .. synes bare ikke Jans "udtalelser" er så entydige som eks munken gør .. håber 100 I har ret .. så når jeg nok at komme med igen ss
AKA bliver det en herre dag den 10 eller er der åbnet op for den anden halvdel af samfundet ?
det er kun for PI´ere....og vi er jo trods alt 95% mænd herinde....så forvent herre dag
ols .. tror ikke du skal frygte noget .. i al fald ikke fra min kant . . ss .. har det for godt, hvor jeg er .. synes bare det lyder vildt
hyggeligt hvis I virkeligt får stablet sådan en tur på benene ..
bare din k. hver mand for sig selv og kvinderne må klare sig selv
der er et par eller 3 pladser tilbage...
hyggeligt, hvis I virkeligt får stablet sådan en Herre-tur på benene
så den er skam på benene
anmik jeg synes bare, at Jan skærper retorikken som han overhovedet kan uden at udsende en børsmeddelse mht til forhandlinger. Og helt ærlig
dobbeltkonfekt .. men meningen er den samme .. synes ikke den første kom op
t er det en klædelig overraskelse, at der kan forventes 2. line godkendelse uden nye forsøg i Europa
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind