Aktiesnakken — Oktober 2010
-
ikke særligt akademisk....
-
jeg synes det er helt og aldeles perfekt lige i denne sammenhæng:-) viel spass
-
kom til at tænke på det i forbindelse med the red devil, kender du ham?
-
nej...
-
der har han skåret et skilt i jern, hvor der står twat, og derefter dykkerudstyr på, og hænger det på en fiskekrog, og rykker derefter i snø
-
snøren
-
her er en compilation med the red devil http://www.youtube.com/watch?v=RSBMMaGQk6Q&p=D556FCBDECD60549&playnext=1&index=1
-
ho ho, se 2.45 min henne i videoen
-
Bottom line is that Oncology has drugs to sell, and is well over plan as a division in 2010. From a job security standpoint it will be bette
-
From a job security standpoint it will be better than Pharma.
-
Just got an Onc offer! 124 base and can lease my Audi on a plan for 850/mo! I love this company
-
det er lidt fra cefe pharma, som er et meget forvirrende site, men der hvor forskellige medarbejder går hen for at lufte deres galde
-
jeg kigger lidt der for at se hvordan og om de snakker om arzerra og onkologi divisionen. I øjeblikket er de alle sammen vrede over at være
-
blevet fyret, men oncology divisionen hyrer som nogle af de få folk, så det må betyde at det går godt som ovenstående også antyder. Men hvor
-
godt er selvfølgeligt umuligt at sige. Og det kan også bare være at GSK virkeligt prioriterer oncology...men vi får se torsdag....
-
omkring kl 13-14 stykker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind