Jeg vil foreslå at du tage gevinsten og styre grådighed.
De har lovet meget og længe men de har det svært at indfrie forventninger år efter år. Det er desværre realiteten.
jeg tror de venter på den falder lidt tilbage før de fortsætter opkøb. at drive den op på den måde giver et mindre antal aktier end man
kunne få med lidt bedre opkøbs-strategi
sælg bioporto og køb igen om 14 dage. den må være overvurderet og er bare oppe og lave en markering. falder tilbage til under 6 igen inden n
BiopOrBust -> Held og lykke
det er selvfælgelig bare min mening. fortsat god sændag..
det tor jeg også du bliver tilfreds med.. meeeen der mangler nyheder
og en fugl i buret er bedre end 10 på taget.. tro mig bitter erfaring. vdr. kurshop uden nyheder
og ved fald. kan gevinsten jo blive bedre. hvis altså du husker at købe den tilbage
det er korrekt.. jeg er bare begynd på en lidt mere sikker statigi. efter en "hassard" periode. så er nok lidt konservativ for tiden;-)
se det gir mening. hvis du ikke kan ringe til en mægler.. nej det skal du selv afgøre...
jeg forestiller mig du kører en 100% bio strategi. og vil bare advare lidt.. det er godt nok svært da jeg selv tror på deres analyse
kan man holde øje med realtid på f.eks bioporto på en af de nye mobiler..iphone måske ?
men pas på bio der er mange penge på spil.for andre firmaer. hvis bio når markedet
og hvad koster det at ha den i realtid opdateret konstant mellem 9 og 17 ?
ja nordnet har wintrade til de fleste mobil tlf
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind