Aktiesnakken — Oktober 2010
-
col jeg har det nok som de fleste. Jeg ser gerne en god og relativ hurtig løsning på salget af fabrikken. Tror det vil være en pæn stor
-
tricker. Mere end hvad de relt set får i kassen. Og så se jeg også efter en egfr aftale. Sweet hvis det kan kombineres
-
Hørte i dag fra en analytiker at genmab mener der skal bruges yderligere ca $200 mio på at få godkendt egfr. Så der sker ikke mere uden en
-
partner. Men det vidste vi selvf godt
-
fabrikssalg er bre nogeet vi kan måle her ognu. Det ka vi ikke med store dejlige drømme royalties der ligger mange år ude i fremtiden
-
og så ser jeg nok ikke et potentiale på f.eks 10 mia royalties for arzerra. Men meget mindre kan også gøre det for mig

-
col jeg er ikke 100% updatet på egfr data vs konkurrente. Der er ak og solsen bedre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind