Aktiesnakken — September 2010
-
nå så holdt den ikke længe

-
hahaha....
-
Jeg stiller spørgsmål, Ja, men venligst ndrs, hold dig til hvad jeg siger og ikke hvad du tror, jeg siger
-
Biop -
Jo da, jeg søger såmæn et fornuftigt svar på hvorfor Træskofolk ikke vil købe til 5,- men patu vil betale 6,50
-
Og så kom jeg til at tænke på da Gordon Brown havde travlt med at fortælle at GB ville sælge stort ud af Guld
-
Ren logik BioOp, de havde ikke råd til at give 5, men 6,50 det har de råd til....
-
Naturligvis har de det- det er jo Træskofolk. De handler kun med profit
-
Det er da klart når der går skrudder mudder i teknikken
-
Slet ikke, men herinde lyder det jo nærmest som om at der kun findes købere- men hvem pokker er det så der ligger og sælger?
-
Folk der mener de gør en god handel.. hvilket de måske også gør. Kan være at der er 50% gevinst i den for sælgerne. Køberne har måske bare l
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind