Aktiesnakken — September 2010
-
har du så også fjernet luftmadrassen, eller var det bare en engan
gsforeteelse? -
jeg holder dog stadig forretningsmøder kl 20.00 på små beværtninger i CPH og bruger mine dates til at tale om PI. så der er forbedringspot
-
entiale
-
jeg bliver i øvrigt nødt til at donere mine Wall Street billetter til velgørenhed - er blevet forhindret af en tur til London pga en utidig
-
leverandør
-
der er ikke noget bedre en forbedringspotentiale. Man bliver så glad, når det går den rigtige vej
-
Jeg kan forstå at Jan nu er blevet så dansk, at immediate action, ikke engang betyder manana, men aldirg
-
arrrh varnæs det var ærgeligt!
-
aarrrh colomboss, det har du helt ret i

-
vi må finde ud af noget med de små brune - du får i øvrigt nok særdeles travlt med meetNgreet
-
det kan være, du kan give dem videre til et par af de der dates...
-
hvis han så også er til frik
adeller og overførselsindkomst, så er osmosen ind i danskheden komplet -
det forklarer den indiske shampoo sol.
-
som i øvrigt har kostet en milliard på min NAV
-
et styk shampoo sol minus 1 milliard i market cap
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind