Aktiesnakken — September 2010
-
var det ikke 100 milliarder dollars de blev købt for
-
genentech af roche
-
nej hvad kom der på topo ? @colom. Den er god nok. Stoffet omsætter for 7 mia dollar
-
iøvrigt var det - ud fra hukommelsen - kun halvdelen af Rituxian der var 100 mia dollars værd. Roche havde allerede den anden halvdel

-
ja oneof
-
jeg mener der blev betalt 25 eller måske endda 40 x overskud for dem
-
jeg husker også forkert roche EJEDE allerede 50% af Genentech, der havde rituxian
-
så 7 mia ritux revenue var 100 mia dollar værd. Men de havde nu også andre stoffer
-
yes...jeg var lidt mere løs i det
-
er det bare mig, eller havde winkel ikke stillet os nogle omsætningstal i udsigt ifm de 100 dage post-lisa
-
det lader til at være nøglen til en mere "grounded" værdiansættelse af aktien
-
det synes jeg at han havde allerede ved regnskabet

-
ja, ikke sandt!?
-
det var meget dårligt af dem.
-
nå - jeg tilgiver ham, hvis han kommer fornuftigt ud af den elendige fabrik og får nogle sunde partnere op at stå!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind