Aktiesnakken — September 2010
-
nej filter-Gobe:-)
-
det er svært at lave dybdeborende analyser via en aktiechat, men jo Hrmunk, jeg er enig
-
synes nu heller ikke der i denne chat er kommet de tungevejende argumenter for genmab
-
men jeg vil vende tilbage i en tråd
-
Tror bare man skal være forsigtig med Gen for der er nok en større sandsynlighed for at den går ned end op,
-
men ingen tvivl om at hvis opturen kommer er der mange penge at hente.
-
pudsig diskussion?At en Aktie kan være attraktiv både ved kurs 400 samt kurs 65 er fuldt muligt,da der heldigvis altid kommer nyheder som
-
Gobe, brug krudtet på aktier i stedet for at hetze andre.. elller gå i stedet direkte til mig, hvis du har et problem
-
jeg kender ikke spur
-
påvirker kursen ellers var det jo kedeligt at være investor!!
-
Jeg tror altså ikke Gobe vil have håndmadder,-)
-
en aktie der falder er ikke kursmæssig interessant
-
tag dog en diskussion, med dybde i så vi andre kan suge det af værdi til os der måtte være
-
men kan sagtens være fundamentalt interessant. bl.a. hap fra EI har mange år skitseret genmabs nedtrend
-
og den er bare faldet og faldet
-
det er den da !! bundfiskeri er vel noget af det mest udbredte, et reelt bundbid ,som kommer med op er fint !!
-
den er uinteressant
-
den er uinteressant.. teknikken taler sit klare sprog - fundamentalerne står ikke mål med markedsværdien
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind