Aktiesnakken — September 2010
-
jeg må ud af døren. Men jeg synes det er udretfærdigt testamente for hende. Ingen gæld og ingen emissioner til underkurs. Det er jo også
-
mastodont, hedder det
-
historien om genmab. Men kan vi nu ikke se fremad. 2mia på bogen, fabrik til salg, zalu til salg, arzerra på markedet. Det ser fedt ud
-
staalanden deres konkurrent omsætter for 40 mia dkk, så potentialet er bestemt ikke blevet blæst op
-
men markedsværdien har været blæst op, men det er noget andet
-
jeg har sat mig så tilstrækkeligt ind i casen for et par år siden, at jeg meget hurtigt blev skræmt væk
-
jeg siger ikke det er en dødssejler, men blot at jeg gerne vil se lidt virkelighed bag
-
realisme er en sund faktor
-
det er svært at sige når vi taler om biotek(/medico.. realisme er i hvert fald ikke at sammenligne med en konkurrent og sige se; de kan,
-
så kan gen også
-
ok, Mads
-
men , Mads, du er jo heller ikke åben overfor en saglig debat
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind