Aktiesnakken — September 2010
-
jeg havde planlagt at købe aktier der vil stige, men der er nok mange profitterende metoder:-)
-
taber man endnu mere begynder man så at sætte pris på Malbec
-
men hvis man er ligeså ferm til at afslutte livet som man er til aktiehandel springer knuden op og man forstuver foden, hvorefter vi så er
-
tilbage ved EI og bitterheden
-
staal, spøg til side hvis du leder efter en "metode" til at købe så har jeg lavet en aktieskole hvor du kan se en af de metoder der faktisk
-
virker
-
aka, laver du en video om din patenterede opdobling?
-
om ikke andet så som skræk og advarsel

-
I lader mig aldrig slippe vel -
NEVER
-
men vi kan jo ofre dig som martyr.... går det an?
-
En mand forfulgt er aldrig ensom
-
tak. I kan godt glæde jer til virksomhederne. De leverede en så professionel præsentation at det er en ren fryd
-
tak aka, men jeg har en metode (som har været dyr i lærepenge) så springer over. Men jeg ville ønske, at jeg var startet i aktieskole dengan
-
g jeg startede
-
Exiqon sad lige i skabet. Jeg skal have set den igennem et par gange og hvis de leverer på strategien næste kvartal så køber jeg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind