Aktiesnakken — September 2010
-
og rituxan var det mest værdifuldet i det selskab
-
hvad så jørgenkraknæs:-) tror du på et dobbeltdip?
-
GEN insisterer på at vi skal igennem alle mulige prøvelser. Det bliver hårdt arbejdet
-
hvis ikke det bliver et dobbeltdip, så bliver den en langtrukket japaner. Jeg kan ikke forestille mig andet, med al den gæld og de opskruede
-
aktivpriser, der findes
-
og god aften til dig colombuss - er godt igang med en vino nobile her. aka kan lære noget, den skide plebejer
-
der var en ret interessant artikel omkring det kinesiske boligmarked i dag. hvis først fjernøsten ryger på aktivpriserne, så er fanden løs
-
-
det er lidt mere end de 4
3-værelses, der er til slag på østerbro lige nu -
men jeg håber sgu, at det ikke bliver sådan. Min forretning har ikke brug for det lige nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind