Aktiesnakken — September 2010
-
oneofakind... når man har troet på casen i 3-4 år, så er det ved at være så småt med midlerne til rådighed
-
ja desværre er det en mangel... jeg kan sagtens se fornuften i bioportos udsagn om holdbarheden, men kan ligeså godt se det rimelige i klage
-
ne
-
gad godt høre direkte fra en patentekspert at bioportos patent holder, og ikke fra Høiberg via BioPOrto
-
Fordi der ikke er bevis på at det så også har en værdi....
-
Jeg vil nu nok mene at de fleste tror at patentet holder, men folk aner ikke om de kan tjene nogen penge på det... NGAL, hvad er det
-
man skal teste for noget som der ikke er en "kur" imod endnu.. det er den omvendte verden
-
oneof... det tror jeg også er sket.
-
nogen ved det...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind