Aktiesnakken — September 2010
-
set med investorøjne
-
F.eks. Saa er der for faa indlagte til at markedet er mere end 100 mio.
-
en nyreskade er en mulig komplication i rigtig mange henseender, både fejlmedicinering, operationer osv. og testen får størts omsætning ved
-
rutinecheck af dette
-
Jeg har endnu ikke se et eneste tal som er beskrevet som: aarligt kommer der 13 mio nye nyreskader
-
kommer an på hvor mange tests du regner med pr. patient
-
Eller: aarligt testes 175 mio for nyreskade
-
de 13 millioner finder jeg også kun i bioportos materiale,
-
For der testes jo
-
Har du link til kreatinintallene for tests?
-
ikke lige umiddelbart, men du skal nok kigge lidt på antal udførte blodprøver også,
-
Selv disse tal har jeg ikke faaet ind - altsaa nuvaerende salg og pris.
-
og urinprøver måske endda, NGAL er mest stabil i urin, men plasma giver også en god indikation
-
Synes bare der popper flere faktorer ind for at kunne lave et rimeligt budget som saa kan tilrettes
-
og hvis først man har mistanke om nyreskade, betyder det jo intet om man tager 10 tests i indlæggelsestiden, hvis det hjælper patienten
-
Hvem saelger nuvaerende tests ?
-
i studiet fra BP, var risikogruppen temmelig stor, og det er jo risikogruppen der vil blive overvåget med flere tests
-
hvem der sælger elisa?
-
Selv hvis der kun saelges 5 mio idag, er det helt fine tal bioporto vil faa mener jeg for de vil jo saelge 5-7 gange flere
-
Kreatinin 2 dages metoden?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind