Aktiesnakken — September 2010
-
Hvis bare jeg sad i den IR afdeling, så kunne jeg banke den kurs op over 200
-
Nae, det er svaert at se yderligere fyringer deri. Saa haaber du paa en opgoerelse af indtaegter de naeste par aar fremlagt?
-
- som du jo har beregnet og som sikrer casen
-
Jeg går ud fra at han siger det forbudte "breakeven" og dermed også fremlægger deres forventninger mere end et år frem
-
Ja, det ville da vaere rart, selv om jeg mener dine tal er ret taette paa at vaere korrekte
-
Men de skal altså leverer på den transparency strategi de talte om ved overtagelsen fra Lisa. Hvis det ikke sker så mener jeg vi må på
-
barrikaderne som aktionærer. Det går ikke længere det her. Og som må de melde ud hvad de kan og ikke kan sige fremadrettet på Arzerra.
-
Ja. Lidt som da maersk aabnede op
-
men jeg kan jo være for optimistisk med hensyn til tempo, jeg er jo vant til PI tempo
-
Jeg synes det var en kæmpe fejl ikke at guide på Arzerra
-
Ja, jeg elsker at laese chathistorien, det giver overblikket reelt
-
- saa kan debatten gaa hjemmefra og laegge sig
-
Det var så dumt af dem. Det var mere af den gamle stil. Jeg fatter ikke hvem der rådgiver dem. Den var ikke gået 2 sekunder hos mig
-
Den funktion mangler stadig finpudsning, da den kan blive en euroinvestor-killer
-
ja vi mangler fortsat en del før jeg er tilfreds med PI. Men vi skal nok komme derhen.
-
Ja, jeg kan da godt smide mine 4000 stemmer paa dig aka - sorry, men det er frimaerket pt
-
Jeg vil bare have Gang i Genmabs IR del. Deres forskning er jo weltklasse
-
4000 er sku ikke noget frimærke!!
-
Jeg kan godt ser at tempoet i udviklingen gaar staerkt
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind