Aktiesnakken — September 2010
-
jeg vil gætte på at deres plan er at få folk lodset over på saxo-platformen... desværre
-
der er ihvert fald nogle problemer med de norske kurser som de er fuldstændig ignorante overfor...
-
så jeg har ikke meget håb for at de vil tage sig af de andre problemer i brokeren
-
jeg vil tro at gobe holder dem i ørerne... men nok også uden resultat.
-
ja - det ville ikke være så dumt...
-
men lad os få fat på gobe imorgen og høre hvad han får af respons fra etrade på sine brokerproblemer
-
jeg så lige at deres head of trading smutter til carnegie..... vel næppe tilfældigt her nu hvor de smelter mere og mere sammen med saxo?
-
20% ca. i 5
-
den må fyrtårnet hellere forklarer

-
han har muligvis kodet en genmab-kvotient ind, det vil jeg ikke afvise

-
vi ses...jeg får ham til at kigge på din port imorgen
-
Godaften
-
Aka, jeg fandt forresten nogenlunde det samme for Europa, dog ikke så gennemført, men det er doig statistik
-
lidt smitte giver vi vel altid
-
hejsan fillsan
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind