Aktiesnakken — September 2010
-
det kan være det kan kurere den rektalkløe...
-
jeg skal da nart
-
jeg skal da snart gro en ekstra arm på ryggen, for at klare mit arbejde også
-
he he... måske man skulle starte et firma, og importere fra Japan??
-
nå... jeg vil hoppe i boxen, og håbe på at markedet tager et pænt im orgen, hvis ikke der er fuldtegnet
-
det har sgu ikke været let under idsse omstændigheder..
-
pm biop, om 2 sek
-
@Kristensen - tak for linket du sendte tidligere!
-
Selv tak!
-
Håber der er lidt der kan bruges.. Det er ikke så detaljeret, aktieskolen, men det er da en begyndelse
-
morgen
-
Mojn, og Asien er også grøn http://markets.on.nytimes.com/research/markets/worldmarkets/worldmarkets.asp
-
Fram till 1430. Då kommer dagens rysare, nämligen den amerikanska sysselsättningsstatistiken. Daytradern
säljer av alla positioner innan 1430, då precis vad som helst kan hända. Med tanke på den positiva statistiken tidigare i veckan kan dåliga
si -
Novo Nordisk kan ende som en specialenhed i en international medicinalgigant i løbet af de næste ti år. Det vurderer Erik van Snippenberg, direktør for Nord og Vesteuropa i den britiske medicinalkoncern GlaxoSmithKline. Han forudser, at antallet af st
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind