Aktiesnakken — September 2010
-
på investor mødet forleden, hvis de er igang kort efter den er færdig, kan der komme en meddelelse hvornår det skal være
-
det ville være den ebdste meddelelse ever, hvis Siemens eller andre har tilpasset den til alle maskiner
-
Fandt iøvrigt på det link, at AKI var på 33. pladsen, over hyppigste dødsfald, så nogen interesse må der være..
-
der er ingen tvivl om at penetreringen bliver mere voldsom, hvis maskinproducenterne kaster NGAL efter maskinerne
-
jæp... den blev lagret i langtidshukommelsen med det samme:-)
-
og her fra Q2, det er sgu da helt sikkert det de har gang i. citat:
-
Forberedelserne til lanceringen af The NGAL Test primo 2011 er i gang, og de første distributionsaftaler er
indgået med nationale distributø -
i august. Sideløbende med indgåelse af disse aftaler opstartes
samarbejde om tilpasning og validering af testen samt support og distribution -
support og distribution med de globale diagnostiske
markedsaktører. -
der står sgu da ordret at samarbejdet med tilpasning og validering af testen, samt SUPPORT og distribution med de globale aktører
-
support er et helt nyt ord, i den forbindelse, det kan forveksles med daglig dialog, og samarbejde
-
ja til de store globale diagnostiske selskaber, og så indgik de nogle distributionsaftaler med de forskellige landes nationale distributører
-
som så efterfølgende kan banke på også
-
i mine ører, så er det altså køb med arme og ben
-
5 millioner tests BioP, det lyder plausibelt for 2011, det er isåfald en indtjening på 150 millioner
-
skal man så regne med en PE på 10, så er det over 1 milliard, og så bør kursen hedde 35
-
he he, vi kan også regne med en PE på 300, så skal kursen hedde 1050

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind