Aktiesnakken — September 2010
-
men satsede lidt for meget på NS, og har nu et gak på 176 så det piner mig meget at se den rode nede omkring kurs 100
-
på potten eller NS
-
jeg troede du sagde at det kun var amerikanerne som var blanke

-
du sagde at den skulle ned.. er det Potten der skal ned eller NS der skal ned
-
Godaften de herrer
-
så længe den er stabil omkring kurs 5 er del vel også ok men er lidt nervøs for at supplere for meget op da det ern meget illikvid aktie
-
he he... var den ikke også stabil ved 6.75, og 7 og .....
-
tak tak.. desværre er der jo lidt tid til vi får syn for sagen
-
jeg tænker lidt over den meddelelse i regnskabet, hvis de mener den store validering, så kan hun jom ed rette heller ikke fortælle
-
tror jeg også, men her fra Q1, citat"Sideløbende med dialogen om levering af testen til de større globale diagnostiske selskaber
-
og testen var færdig i Q1, lur mig om ikke nogle af de store er igang med den validering. Thea sagde at det kunne tage 6 måneder
-
på investor mødet forleden, hvis de er igang kort efter den er færdig, kan der komme en meddelelse hvornår det skal være
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind