Aktiesnakken — September 2010
-
Aar, saa vi lander paa ca 4 procent i aar 2013
-
Nej, for der skal lige taenkes, og det tager nogle aar
-
Markedet skal jrg lige regne lidt mere paa, det er kompliceret med saa mange forskellige opgoerelsesmetoder
-
Lad os blive positivt overraskede hvis de saelger mere end 1/2 mio. Jeg ville lige gerne kunne lave det excel nu
-
Saa i kan se paa det soendag
-
Saa kan du rode rundt i de tal du ikke er enig i.
-
-
Sideløbende med indgåelse af disse aftaler opstartes
samarbejde om tilpasning og validering af testen samt support og distribution med de globale diagnostiske
markedsaktører. -
AT- hvad hvis det betyder at BioPorto pludselig melder ud at testen er tilpasset fx. alle Siemens analyse apperater
-
så kan du putte dine 500.000 test op hvor solen aldrig skinner
-
ungerne er lige kommet i seng, har haft gæster, og konen sidder isofaen, skal lige op og se om hun sover om 5 min:-)
-
jeg vil sige imellem en halv og en hel million i 2011, forudsat at INGEN af de store aktører validerer til hele deres maskinserie
-
he he, som Bio investor, skal man vænne sig til 3-4 timers søvn i døgnet:-)
-
Den allerbedste nyhed vi overhovedet kan få, er at en af de store aktører har valideret testen, til alle deres maskiner. så pyt med licensaf
-
talen.. - er fuldstændig enig BioP
-
Tror efterhånden at jeg kan nævne 20 kurs triggere for BioPorto...
-
det er kun penge... ikke andet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind