Aktiesnakken — September 2010
-
hvilket så er rimelig amatøragtigt.
-
Visse vasse... På PI-videoen kan Lars da heller ikke huske hvad emissionskursen var- vist nok noget m. 6,75 eller så
-
Det er jo altid interessant når man som køber ikke kan huske hvad kurs og hvor mange man nu egentlig fik...
-
underligt med nordicom også... hvor er de 24miokr ekstra pludselig kommet fra? de var da kun på 50+15mio den anden dag
-
du spørger om nogle har et bud... og det har jeg ikke
for jeg kender intet til de italienere... desværre -
vi ved jo ikke rigtigt noget før ex.gf eller før der kommer en officiel udmelding af den ene eller anden slags
-
GES- GES tja, Gæt, gæt. men mon ikke der kommer en rettet emission til kurs 20,-
-
Men fatterme en flot kampagne de fik ført igennem det sidste år.
-
Da kampagnen startede lå kursen over 22,- så de har da fået en pæn rabat på de 20% ejerskab
-
ah men altså...
-
Hvorfor er de der reklame bjælker ud over chatten... det er et problem på på notebook hvor jeg faktisk ikke kan se chatten
-
ikke de reklamer i chatten, men top og bund baren
-
Drue, det er ikke en reklame, men et skrabelod! Køb et Plus og du kan skrabe dig alt det du har lyst til ;0)
-
haha
-
Og de der BioP. Træsko folk var det nu køb ell. salg de havde i sinde???
-
Det er køb...
-
Så var det måske en ide om de stoppede, for kursen er da kun faldet siden de begyndte...
-
anyway... var ellers foretaler for reklamer på chatten, men havde nok forestillet mig noget andet... Den er jo tæt på ubrugelig nu.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind