Aktiesnakken — September 2010
-
det skal de heller ikke, men betaling skal jo.
-
jeg bliver bare i tvivl om, om vi nu skal vaere malkekvaeg, eller blot maa finde andre graesgange igen.
-
det tog jo tid at naa saa langt med antal brugere, hvorfor saa putte reklamer paa allerede, naar det faar sadanne som mig
-
til at gaa vaek igen...jeg er traet af at folk vil have mine oejne og ikke min viden.
-
ja, yderst interessant, udover at nu vil folk snart se at det er samme graadige folk blot i andre klaeder.
-
de vil ikke have vores mening, men vores penge. det er ikke sammenhold for at tjene mest tilsammen, men broednid
-
maaske, men jeg vil lige svine lidt, saa han har noget at taenke over, for hellere fortaelle og overdrive foer det
-
egentlig bare bliver for meget
-
haaber aka ombestemmer sig med hensyn til reklamer, for det er ikke den maade man driver et investorsite.
-
man skal ikke male koen, man skal malke den...
-
...men foerst skal man finde ud af hvem der fodrer koen, og finde ud af hvordan man kan faa dem til at fodre videre.
-
ok
-
Chatten er en dyr feature som skal finanseres...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind