Aktiesnakken — September 2010
-
mere end 30 personer som har formatet til serioese gode diskussioner, og de er nok
-
rimelig ligeglade med reklamerne, da de er promedlemmer.
-
- men oedelagt er den. surt at aka ikke kan se problemerne, men har pengeproblemer og vil tjene haandoerer paa skodreklamer.
-
koeb en krone for 50 oere... over hele skaermen...
-
det virker ikke fint paa ipad i forvejen, men reklamer skal der paa
-
jeg tror blot jeg vil skrive andre steder til de har faaet styr paa om de vil have folk herind eller tjene 10 oere paa reklamer.
-
kan jeg jo ikke som anonym, det er ogsaa et problem
-
tror du virkelig det? hvis du hed ree, tror du saa de ville kunne holde kaeft? ikke at jeg hedder det, men jeg skal ikke offentliggoeres
-
jeg er kun herinde for at bidrage, og hvis det ikke er penge vaerd for andre, saa maa jeg jo se reklamer, og det er det aabentbart ikke.
-
- for jeg ser reklamer alle vegne nu.
-
det skal de heller ikke, men betaling skal jo.
-
jeg bliver bare i tvivl om, om vi nu skal vaere malkekvaeg, eller blot maa finde andre graesgange igen.
-
det tog jo tid at naa saa langt med antal brugere, hvorfor saa putte reklamer paa allerede, naar det faar sadanne som mig
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind