Aktiesnakken — September 2010
-
wohooo... et diplom
-
thnx... har lagt CT's svar angående mbl i tråden dertil... anyway, hun bekræfter at mayo sælger mbl med home-brew approval
-
diplomer kommer også med posten!
-
selvom jeg må undertrykke min narcisisme på det punkt synes jeg det er en dårlig ide...
-
Nye kunne fristes til at tro at vi havde en speciel rolle, hvilket vi ikke har
-
jeg tror vi vil gøre det at på de nye profil sider så kommer certifikatet på deres profil
-
men jeg er rigtigt glad for hall of fame på kontoret. Så kan vi dagligt se hvad det lige er der gør PI speciel
-
helt sikkert. !
-
Havde sat næsen op efter noget godt i bioporto idag... utrolig anti klimaks
-
der er sket noget super Drue, jeg har lige fået svar at Mayo har lavet en home brew på MBL testen
-
haha... det har jeg da lige fået
-
har også postet det
-
faaan, har også postet det, endda i en helt ny tråd.. øv
-
men anyway, så er det super.... kan godt være at der er andre kits på gaden, men biops er det som gælder
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind