Aktiesnakken — September 2010
-
for daytrading
-
så der er røget 2 millioner aktir på lange hænder, og måske har de flere penge
-
de tog 350, 500 og 450, og måske lidt i markedet, den store volumen taget i betragtning
-
pointen er, at mange er ryddet af vejen, og ingen ved hvad deres plan er.
-
amen.... lad os se hvad der sker.
-
så.. kommer opturen nu, så er det 100 meterløb, og ikke 100 meter hæk
-
tja.. det er en chance at tage, men det var ikke ret mange aktier der blev handelt under 7
-
du kan hurtigt komme til at "løbe" efter aktien, hvis den fortsætter op. går den ned, så er det jo fantastisk at ha solgt i 7,15
-
hvis nu den fortsætter op, så er der rigtig mange der skal ind igen, fordi de troede den sivede som den plejer
-
tænker på Abbott, sandsynlighed for at de får godkendelse på fredag
http://www.amdm.org/ImageUploads/File/2010_Annual_Meeting/Kelly.pdf -
Det er jo altid interessant, når de som IKKE ville købe til kurs 5,- nu er de "kloge" fordi de ligger og køber til 7,-....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind