Aktiesnakken — September 2010
-
lad os nu antage at dem der er på spil har tænkt sig at fortsætte opkøbet, så er det en meget fornuftig ting at holde en dag eller 2 pause,
-
måske en uge eller 2, og sælge den ned igen
-
dt er jo heller ikke dumt at tage gevinst
-
hvis nu dem der er på spil er færdige med at købe.. så er der ryddet mange af vejen, og aktien vil ligge meget mere stabilt,
-
tja.. jeg ser det bare som en utroligt godt signal, at der er nogen der indtil videre har købt måske 2 millioner aktier, de er ikke købt
-
for daytrading
-
så der er røget 2 millioner aktir på lange hænder, og måske har de flere penge
-
de tog 350, 500 og 450, og måske lidt i markedet, den store volumen taget i betragtning
-
pointen er, at mange er ryddet af vejen, og ingen ved hvad deres plan er.
-
amen.... lad os se hvad der sker.
-
så.. kommer opturen nu, så er det 100 meterløb, og ikke 100 meter hæk
-
tja.. det er en chance at tage, men det var ikke ret mange aktier der blev handelt under 7
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind