Aktiesnakken — September 2010
-
fornuftigt munk!
-
det bliver rigtigt spændende at se hvad der sker i EIK Kølvandet.
-
Jeg tror vi er de eneste der indtil videre har set connection mellem EIK og AP. Men vi er også de bedste i DK

-
aka - kan du ikke i stedet forklare mig eik's aktiekurs?
-
og så stikke mig 5000 aktier jeg kan shorte.... og aflevere tilbage når emissionen er gennemført
-
vi har nogen problemer med de færørske aktier
-
Hmmm... hvem der bare var all-inn i bioporto i disse tider

-
Departementschef i Statsministeriet Karsten Dybvad bliver ny adm. direktør i DI. Han afløser adm. direktør Hans Skov Christensen
-
av - noget af et scoop for DI vel?
-
Ja Dybvad er en superstjerne i det univers
-
nu får Dansk Industri måske endelig en stemme der kan begå sig politisk?
-
Ingen virksomhed er stærk nok p.t. til at forhandle deres bankforretninger
-
så det vil da give om ikke andet så noget turbulens
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind