Aktiesnakken — September 2010
-
aner ikke om aktieombyttet er færdigt.... der vil nok stadig være højere omsætning end normalt, men om den stiger eller falder ved jeg ikke.
-
Vil ikke være utilfreds hvis de sidste tvivlere kommer ud nu, om det så skal koste os et lille fald... er træt af at være i de uvidenes vold
-
er træt af at hver eneste håbløse ubegrundede spekulation sender den op og ned i en rutchetur...
-
Held og lykke med det... der er nye boller på suppen og jeg tror ikke du skal regne med at komme ind under 6 mere, med mindre det bliver i
-
et dip
-
Dunno... det er det man kan tale om i chatten. Store ting plejer jeg at skrive i debatten
-
prøv det her link: http://www.proinvestor.com/boards/33917/PANDORA---BETAENKELIGHEDER-?
-
Mon ikke den bliver udsolgt. Problemet på længere sigt er, hvad "perler på en snor" vurderes til af markedet. http://npinvestor.dk/nyheder/p
-
Brøndby?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
