Aktiesnakken — September 2010
-
I skal huske på at den eneste måde de fik deres kursmål ned i 40 var at smække risiko for kursemision oveni
-
ja det tror jeg du har ret i ch
-
og den kursemissions risiko gav et 50% discount. lægger vi så de 20 kroner i cash så får vi faktisk at genmab stpr i kurs 30

-
lidt lørdagsregning bagvendt indrømmet.
-
- Det ville betyde at SM nu er Bullish. 2. De vil se højre kurs. 3. De har akkumuleret og er klar til mark-up
-
colombuss. vi sidder med nogle overvejelser omkring at præmiere community points og dem skal ch nok få mange af
-
GEN har været igennem sin Mark-down og Shake-out's!!
-
Jeg tror salgstallene kommer til at betyde relativt meget i oktober, men jeg er usikker på om det medicare +90 dage betyder noget eller om
-
vi derefter kan regne på det. Der er den forskel på de første salgskvartaler og de næste at universiteterne må betyde mindre og mindre
-
egentlig ikke, GEN bliver pt. testet for både supply og Demand, når disse tests er forløbet tilfredsstillende...
-
klinikkerne var jo ifølge GSK stærk bullish på at udskrive arzerra
-
kommer næste fase. Den kan falde sammen med nyheder. Dårligt nyt=endnu en shake-out, men ikke voldsom. Godt nyt = mini mark-up m. test
-
forløber testen godt. Er næste target ca. 90
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind