Aktiesnakken — September 2010
-
der er rigtig, rigtig meget konservatisme i læge branchen
-
Jeg haabede chjort kom paa banen med en handelsopgoerelse pa t-tetterne, men mon ikke der er handlet
-
og homebrew godkendelse gælder ikke THE ngal test. Så den kan stadig ikke sælges før den bliver godkendt
-
Ca. 20 procent.og at resten enten tegnes af nuvaerende aktionaererne eller tvangssaelges af bankernes
-
Det er dog langt hen af vejen en ren formalitets sag i forhold til at få et lægemiddel godkendt
-
- saa det er vel ca 50 procent sikkert at den emission ikke bliver til noget, hvilket kursen paa moderaktien ogsaa viser
-
Gen: opdateret om nye studie http://clinicaltrials.gov/ct2/show?term=ofatumumab&rank=13
-
heja heja mads. Beat em all
-
Men 3 mio er overdrevet for 2011 som forventninger
-
personligt så mener jeg 3 mio test er for højt sat. I hvert fald hvis vi taler reelt salgt og ikke freebees i form aff
at marketing -
reelt set vil de første sygehuse før kunne få levert testen i Q2. Og deet vil kun være first movers sygehusene så som mayo der starte ud
-
Ja,250.000 pr. Batch, jeg tror de faar lavet 2 af slagsen i 2011 og saa kan de maaske bestille 4 for 2012
-
AT: jeg tror nu godt der kan blive producert fere end 2 batches i 2011. Og helt skt mere end 4 i 2012
-
- men det vil jo vaere den trigger der er stoerst bevaagenhed om, for der er en omsaetning angivelse jo annonceret
-
Man kan sagtens forstille sig biop, måske sammen med en partner vælger at give et større antal gratis væk i 2011 for at forsøge at
-
speede "first mover" processen op
-
Helt sikkert er jeg ude af bioporto pr. 2012 september, afventende de obligationsejere som skal af med deres 6 procent igen, det maa vi husk
-
Huske hinanden paa
-
Indtil da er der jo en lille kurstrigger hvis de faar solgt alle obligationer og ldm har solgt ud
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind