Aktiesnakken — September 2010
-
godaften aka
-
Jeg kommer jo først senere når jeg har sendt de resterende medarbejdere på weekend
-
kun fyrtårnet har udgang til at gå så tidligt fra arbejde.....men han har også gjort det godt på det sidste
-
jeg regner med at komme og tage imod pokalen?
-
nu er studiet endelig afsluttet. og tiden skal nu bruges til at få endnu bedre forståelse for trading, er der nogen som har et par
-
forlslag til bøger eller lign
-
det lyder godt RUne, tillykke med det.
-
det er sgu fedt at få afsluttet HD studiet.
-
Ja, der er selvfølgelig Lars Tvede, Peter Lynch og Warren Buffet
-
ja jeg skulle lige til at spørge om Buffet, boede selv i Omaha. han er nu en behagelig mand
-
han har også hjernen skruet så rigtigt på i forhold til det helt fundamentale rigtige i at investere
-
Du kan finde lidt forslag til bøger her: http://chjort.mono.net/9033/Bøger etc.
-
ja så er det bare at gå i krig
-
ch har jeg havde ikke lige set at du havde et link til bøgerne, det må jeg heller følge nærmere op
-
hvis du er til buffet og munger så kan du også bare nyde deres årlige redegørelse fra Berkshire Hathaway
-
fodbold lydder som en god ide
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind