det er jo tydeligt at noget skal ske og presset vil forsvinde
derfor spørger jeg ind til det i debatten igår men får intet svar
havde jeg haft den information havde jeg sparet over 5000 kr idag..så er det sq jeg synes det er lidt for kønt
Alle har jo vidst de har været ved at være udtømt. og kan ikke se hvad den besked skulle bevise
at fill. har ment at det skete snart. og Drue har svaret at det lyder godt, så kan salgspresset måske stoppe.
nu har jeg forklaret mig.
Så kunne du jo passende sende mig en undskyldning i al offentlighed.
Sender du så en tilbage for at spørge om "er du på nålen Vandmand"?
jeg har jo lige bevist at nogen vidste at LDM ville blive tømt og ikke ville ud med det
hvis du havde givet mig den besked havde jeg været + 5000 kr rigere idag
stop nu det tuderi folkens. Den her debat burde aldrig kunne opstå. Vi har sgu ikke lovet hinande noget.
vand. dit bevis holder ikke vand
Alene at du har købt aktier vandmand gør jo at du påtager dig en risiko. Take it og leave it
Og at vandmanden ikke følger med i debatten og mangler lidt info kan vel ikke være vores problem.
tja..jeg overlever sq nok..synes bare at den information havde været rar..mellem venner..oder was.
men derfor behøver vi jo ikke at svine ham og omvendt
ja, men er de andre dine venner vandmand??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind