Aktiesnakken — August 2010
-
De mente jo ikke i sig selv at det var kurspåvirkende, da de åbenbart ikke er det første hospital der tilbyder testen, og da de ikke forvenm
-
runeb, hvis jeg havde et hurtigere modem, så ville jeg henvise dig til den video der er på vej
-
No matter så er det vigtige at de indsigelser ikke har nogen indflydelse på at BioPorto kommer til at tjene fedt de næste mange år, og der
-
forventer større omsætning på det, så kan jeg måske godt følge den
-
den glæder jeg mig til
-
er ikke noget nogen kan gøre ved det.
-
Lige præcis Drue, de kommer til at tjene boxen i de næste mange år... det er hørt
-
så køber de sikkert genmab
-
af aka, som dobler helt ned til 5 ører
-
det lyder godt, for I prisfastsætte sku dejligt
I kan købe os for kurs 600 -
bioporto chat.. som i gamle dage

-
ja hvor vi kan....
-
Altså indsigelsen er lige nu ren procedural, hvor Abbott, Getica og Phadia skal søge at påvise at BioPortos patent ikke har prioritet over
-
Aka mener åbenbart at bio aktionærer ikke kan regne, det er hvis det eneste vi kan
-
andre ansøgninger, eller at den reviderede ansøgning ikke bygger på initial claim.
-
Det er da helt sikkert at Abbott har startet indsigelsen, allerede inden de vidste om de blev enige med BioPorto
-
Det er en høne de skal plukke med EPO, omend at den sag er kørt før under indsigelserne... uden succes vcl at mærke
-
Drue, jeg har iøvrigt prøvet om jeg kan finde ud af hvad der sker i sagen om at kende phadia ugyldigt, kan du finde den nogen steder?
-
Florish på EI, er iøvrigt vandmanden, er iøvrigt CSInvest
-
Lykkes det dem så at få patentet genoptage, så er det så bioportos opgave at få et patent så nært som det allerede udstedte
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind