Aktiesnakken — August 2010
-
Nordjyske kommer foriøvrigt med regnskab for q2 i mogen
-
^^Hvem aka?
-
det er 7500stk direktionen nuppede i februar
-
det er nordjydske
-
til kurser højere end dagens kurs
-
Måske man skulle nappe lidt der..
-
Lyder da ret interessant...Kigger på q2 regnskabet når det kommer i morgen..
-
det frister sku faktisk en del. Og hvis ellers de danske banker kan følge trop kan der lurer endnu flere opjusteringer imorgen
-
Vi kan evt smide q2 ind i tråden coller linkede til i morgen og tage en diskussion derfra.. Tror ikke den er helt dum
-
Nørresundby kommer også med regnskab i morgen.
-
Bliver da en god dag..
-
vi kan da også starte en ny tråd. Den kan den godt fortjene
-
det er store bankdag i morgen
-
vi er vel også snart derhenne hvor de kan betale udbytte i 2011?
-
Jeps især når både danske, nørresundby og nordjyske kommer med regnskab..
-
Jeps, det kan de snart..
-
Bliver spændende om der kommer ekstraordinære udbytter det kommende år, nu da de ikke måtte udbetale under bankpakke 1
-
Må smutte... Snakket i morgen - godnat herfra..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind