Aktiesnakken — August 2010
-
inden regnskabet
-
men... BioPorto burde ha kommunikeret det ud, når vi ikke har hørt fra dem, så skyldes det alene at Marianne Weile og Høiberg ikke
-
har tillagt det den store værdi, fordi de vidste at det kom, det har Høiberg fortalt, ellers er de et dårligt patentrådgiver
-
firma. - så BioPorto har opfattet det således at de ikke har en chance for at få patentet fra dem, og vurderet at det var rigeligt at skrive
-
sig ud af det i Q2, d. 26 August
-
Man kan ihvertfald udlede at Abbott ikke har været tilfreds med den licensaftale BioPorto har tilbudt dem
-
Det kan da nemt være at Abbott ikke er blevet tilgodeset i licensforhandlingerne, og dette er dres sidste træk for at få en del af kagen
-
ja, selvfølgelig har der været forhandlinger. men tror omvent også på, set i dette lys, at interesserede har været lidt tilbageholdne
-
indtil 9 måneders fristen er udløbet, der er ingen tvivl om at BioPorto ikke kan få samme downpayment nu, som hvis indsigelsen ikke var komm
-
kommet.
-
men omvendt, så kan licensaftale jo bare strikkes andrledes sammen
-
så man tager forbehold for den lille risiko der er i at patentet kan frafalde
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind