Aktiesnakken — August 2010
-
så pantsætter jeg også min kone og købe vvs hvis den går ned i 200
-
Jeg har en sjov historie fra det virkelig liv mens vi ser på det røde helvede og regnen der vælter ned. Den handler om et dansk selskab, eje
-
t af en kapitalfond, købt af en nu ikke så anonym milliardær. Dette firma ville gerne have en ny vej til deres fabrik, så de gik til kommune
-
nej men kun kan lejs billigt
-
n og fik dem til at tvangs-ekspropriere et stykke landbrugsjord for 1/10 af værdien. Derefter solgte kommunen jorden til selskabet
-
Som loven påbyder skulle der en arkæologisk udgravning til, og nu har de fundet en sølvskat... det kunne så være en sjov historie hvis ikke
-
det var for det tvist som følger
-
Skatten kræver nemlig nu en større udgravning, så ikke nok med at de har stålet landmandens jord, nu skal der også graves på hans jord for
-
hans penge...
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Sad lige overvejede det samme med min kæreste...