Aktiesnakken — August 2010
-
jamen kære Munk, salget er der allerede, men det bliver ikke honoreret
-
omsætningen som er større end DNDN´s bliver kaldt skuffende, mens DNDN´s er imponerende
-
Hvis du bare havde et tilsvarende stof som rituxian, så ville du smide mange penge efter at markedsføre det. Nu tyder meget på at vi har
-
et bedre stof. Men det er jo nok først foldet ud om 3-5 år. Men så ligger kursen også bare flerfold over dags kurs
-
ja og salget er ontrack. Det tager bare længere tid. Salget overgår jo allerede nu de meget pessimistiske analytikere i en niche indikation
-
Jeg tror man skal lægge afgørende vægt på at GSK siger at 66% af klinikkerne vil øge brugen af arzerra
-
de kan også administrere den off-label
-
det fede (for mig) er at jeg føler at jeg kommer meget mere på hjemmebane, med min fundamental analyse, hvorimod jeg hader al biotek snak
-
om fase 1,2 og 3 og 4 og protokoller og signifikans. Der er vi virkeligt kastet for ulvene
-
Hej Mads
-
vi solgte dyrt og køber igen billigt. Vi gider ikke den omvendte længere
-
Vi er meget længere i Genmab end markedet tror, men enig, breakeven er det gyldne rige
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind