Aktiesnakken — August 2010
-
som Pete sagde i går, så kan man godt bruge specielt EI som sentiment måler og vel også PI, selvom vi er mere tilbagelænede
-
hvis genmab lykkedes med arzerra så bliver kursen 10 doblet, men selv med den nye aftale burde vi ligge over 100, det gjorde vi nok også
-
hvis sentiment i aktien var bedre, men det er jo det den nye duo skal ud og levere
-
Et gældfrit biotek selskab, med et godkendt stof på markedet, 2 mia i cash og en fabrik til 750 mill, med indgående royalites og en kræft
-
pipeline der er meget attraktiv, skal nok trades betydeligt over cash value.
-
Han har købt sig et år til at maksimere værdierne, det tror jeg er nok
-
Jeg må sige at jeg har svært ved at se at de ikke er lykkedes allerede.
-
det har taget dem 10 år at bringe et kræftstof på et 40 mia kroners stort marked og de er no. 1 udfordrer
-
men det tager tid, men sådan er det jo i enhver forretning.
-
det tror gsk og genmab jo på fordi de smider altså rigtigt mange penge efter det
-
jamen kære Munk, salget er der allerede, men det bliver ikke honoreret
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind