Aktiesnakken — August 2010
-
ejere for den sags skyld.
-
det er ikke enten eller, aktien, jeg er jo ikke noget orakel, så langt fra. Jeg siger bare at jeg synes man undervurderer risikoen og
-
kigger for meget på potentialet. Jeg ville afvente.
-
uanset hvor meget eller hvor lidt det er, så vil aktionærerne lide under det og obligationsejere plejer at få det som de vil have det
-
ja det er bestemt også en risiko faktor, men det bliver et bump på vejen man skal overveje meget nøje
-
og hvem der har været med til at starte firmaet....og mange andre ting.......
-
ja, de er helt intakte
-
leeloo, det er private der ligger i bioporto og derfor vil kursen presses hvis vi ikke længere drøftede den jer og på ei
-
jeg ville ikke have det specielt godt med at have medejerskab i noget der er sprunget fra hans hånd
-
sådan fungerer det jo ikke i en børsnoteret virksomhed
-
men det er LL jo desværre ikke, hegu
-
det har jo desværre vist sig at de selskaber han har været involveret i, har gemt på artige overraskelser til hans aktionærer
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind